Wist u dat?

  • 6 januari 2021

    De (meeste) facturen door Infomedics worden uitgestuurd?
    Deze factoringmaatschappij declareert voor u bij uw tandartsverzekering en vervolgens ontvangt u digitaal (per e-mail) de eventuele nota voor uw eigen bijdrage.

  • 11 maart 2020

    In verband met het Corona-virus zijn er aanvullende richtlijnen van onze beroepsgroep waaraan wij willen voldoen en daarbij vragen wij uw medewerking.

    Het beleid dat we volgen is dat we alleen mensen in de praktijk toelaten waarvan we met vrij grote zekerheid weten dat ze gezond zijn. Wij hebben een afspraak met u gemaakt. Mocht er de komende tijd iets wijzigen in uw gezondheid en u op één van de volgende vragen ‘ja’ antwoordt dan verzoeken wij u om contact op te nemen met ons en zo nodig uw afspraak kosteloos te annuleren.

    BELANGRIJK:
    • Heeft u klachten* die kunnen wijzen op corona?
    • Bent u in (thuis)isolatie of thuisquarantaine of zou u dat moeten zijn?

    * Vaak voorkomende klachten coronavirus:
    • Verkouden (neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn)
    • Hoesten
    • Benauwdheid/kortademigheid
    • Verhoging (tot 38°C) of koorts (vanaf 38°C)
    • Plotseling verlies van reuk en/of smaak

    Mondkapjes:
    U kunt ervoor kiezen om uzelf en anderen te beschermen door het dragen van een mondkapje.

    Verder is de route binnen de praktijk aangepast, zodat u met zo min mogelijk personen in contact komt.
    • Bij binnenkomst gaat u via de receptie naar de wachtkamer.
    • U wordt zoals gebruikelijk opgehaald uit de wachtkamer.
    • Wij zijn al gewend om conform de hoogst mogelijke hygiënerichtlijnen te werken. Toch hebben we besloten aanvullende maatregelen te treffen. Dat betekent dat wij o.a. extra gezichtsbescherming (spatscherm) dragen.
    • Na de behandeling verlaat u de praktijk via de ACHTERUITGANG (met pijlen aangegeven).

    Dan zijn er een aantal restricties waar u rekening mee dient te houden:
    • Houd altijd 1,5 meter afstand van andere personen in de algemene ruimtes van de praktijk
    • Kom alleen naar uw afspraak, tenzij begeleiding noodzakelijk is
    • Wees stipt op tijd, zodat u zo kort mogelijk in de wachtkamer hoeft te wachten
    • Kom sowieso nooit onaangekondigd naar onze praktijk. U kunt ons telefonisch of per e-mail bereiken.

  • 2 oktober 2019

    Wij een parkeerplaats hebben bij de praktijk?
    Deze is bereikbaar vanaf de Paul Krugerstraat en biedt plek voor ongeveer 5 auto’s.
    Aan de straat is het betaald parkeren.

  • 7 maart 2017

    De websites:

    www.allesoverhetgebit.nl en
    www.vergelijkmondzorg.nl

    Erg handig zijn voor meer informatie over tarieven, verzekeringen etc?

  • 12 juli 2017

    Wij een aparte ruimte hebben om uw tanden te poetsen?
    Deze poetsruimte zit schuin tegenover de wachtkamer.

  • 29 mei 2017

    Adreswijzigingen handmatig doorgevoerd moeten worden?

    Geef wijzigingen op tijd aan ons door, zo loopt u geen belangrijke post mis.

  • 12 april 2016

    Door deelname aan verschillende cursussen, congressen en het lezen van vakliteratuur proberen wij op de hoogte te blijven van de diverse nieuwe ontwikkelingen binnen de tandheelkunde. Moeilijke casussen bespreken wij onderling om zo een optimaal behandelplan voor u op te stellen. Ook een maandelijks overleg met tandartsen uit de regio draagt hiertoe bij.

  • 23 februari 2017

    Wij een erkend leerbedrijf zijn? Gedurende het gehele (school)jaar zijn er stagiaires bij ons op de werkvloer te vinden.

  • 2 maart 2017

    Ons e-mailadres is niet te gebruiken voor het maken, wijzigen of afzeggen van afspraken.
    AFSPRAAK WIJZIGEN: Indien u onverhoopt een afspraak moet wijzigen dient u dit minimaal 48 uur van te voren, telefonisch te doen, anders zijn wij genoodzaakt de afgesproken behandeltijd bij u in rekening te brengen. Dit omdat de voor u gereserveerde behandeltijd niet meer opgevuld kan worden.

  • 7 november 2016

    Het boek ‘De Opluchting’ van Jan Geurtz een aanrader is wanneer u wilt stoppen met roken? Deze tip kregen wij van een van onze klanten.

  • 12 april 2016

    Ons uitgangspunt is om patiënten te behandelen zoals wij zelf ook behandeld zouden willen worden? Kwalitatief hoogwaardig met oog voor de mens achter de mond. Wij vinden het een uitdaging om de cliënt op zijn of haar gemak te stellen, een gevoel te geven van controle tijdens de behandeling en samen tot een behandelingsplan te komen. Wij verstrekken alle behandelmogelijkheden en adviseren. U kiest!

Komt de halfjaarlijkse controle er weer aan?
Maak snel een afspraak en houd uw gebit op orde!
  • 026 - 445 66 88